20. Játék készítése

Önálló, páros, vagy csoportmunka

Megjegyzések használata: társaink is értsék a gondolatmenetet. (jobb egérgomb / megjegyzés hozzáadása)


Milyen az időérzékünk? program írása

  • "A" gomb megnyomásával indul. 
  • Jelenjen meg a kijelzőn egy véletlenszám 5 és 9 között. Majd 1 mp múlva jelenjen meg egy ikon, amely a játék kezdetét jelzi.
  • A játék lényege: B gombot annyi másodperc után kell megnyomni, amekkora számot láttunk korábban.
  • A gomb megnyomása után jelenítsük meg a kijelzőn azt, hogy hány ezredmásodperc különbséggel nyomtuk meg a gombot az előírt értékhez képest!

Továbbfejlesztés:

  • Ne csak egy szám jelenjen meg a játék végén, hanem egy ikon is, amely utal az eredményre.
  • Három kategória: nagyon pontos, pontos, átlagos.
  • Pl. akkor nagyon pontos az eredmény, ha a tényleges idő és a lenyomás között kevesebb, mint fél mp telt el.




Felhasznált irodalom:
 

Digitális kultúra tankönyv 8 Oktatási Hivatal NAT 2020  

Kódgép programozási útmutató lépésről lépésre 4. Napraforgó Könyvkiadó, Budapest

Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked.

Haladó beállítások

Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.