20. Játék készítése
Önálló, páros, vagy csoportmunka
Megjegyzések használata: társaink is értsék a gondolatmenetet. (jobb egérgomb / megjegyzés hozzáadása)
Milyen az időérzékünk? program írása
- "A" gomb megnyomásával indul.
- Jelenjen meg a kijelzőn egy véletlenszám 5 és 9 között. Majd 1 mp múlva jelenjen meg egy ikon, amely a játék kezdetét jelzi.
- A játék lényege: B gombot annyi másodperc után kell megnyomni, amekkora számot láttunk korábban.
- A gomb megnyomása után jelenítsük meg a kijelzőn azt, hogy hány ezredmásodperc különbséggel nyomtuk meg a gombot az előírt értékhez képest!
Továbbfejlesztés:
- Ne csak egy szám jelenjen meg a játék végén, hanem egy ikon is, amely utal az eredményre.
- Három kategória: nagyon pontos, pontos, átlagos.
- Pl. akkor nagyon pontos az eredmény, ha a tényleges idő és a lenyomás között kevesebb, mint fél mp telt el.